24/4 2011

Flytten går framåt

Underligt men fortfarande ser vi bara ljust på den förestående flytten till Lundsbrunn. Jag bara väntar på att något negativt skall uppenbara sig men det gör det inte.



Har man sett vi har också hunnit packa 40 av flyttbolagets lådor. Tyckte vi fått er större delen då jag frågade personalen på Skövde Stadsbud är det inte ovanligt mycket lådor jag använt  och får då reda på att 60 lådor är det minsta man får räkna med om man packat vettigt så att de kan flytta lådorna sedan, vi har alltså ett stycke kvar, även om det nu börjar bli ganska tomt i hyllorna.



Förresten vilken härligt påsk vi haft, nu har vi kunnat ta igen oss ordentligt och samtidigt besöka några av de platser som för oss är viktiga när det gäller närområdets caféer med flera platser.

       
Hornborgasjöns Cafestuga och Hjulets på Kinnekulle hör till höjdpunkterna


För att inte fördröja flytten ytterligare är det säkrast att jag nu övergår till att packa. Det är bara två månader till den stora dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0