11/10 2009

Dagen efter fågelätardagen

Nu har det även i år blivit på samma sätt, Mårtens afton blev inget för mig. Jag kommer med glädje ihåg i min gröna ungdom hur trevligt detta var vid flera tillfällen när jag besökte min far i Skåne. Bland annat kommer jag ihåg dessa högtider på Svaneholms slott.

Jag avstår dock gärna eftersom det glädjande beskedet om att Garnisonsmuseet kommer att kunna vara kvar ytterligare ett år i samma byggnad i Skövde. Att det sedan skall utvärderas behöver inte betyda annat än sköter vi detta bra får vi vara kvar, bara det nu inte kommer upp något staket runt Garnisonen för då tror jag det är kört.

Dagens konferens på Villingsbergs skjutfält var en mycket givande tillställning med många givande uppslag om verksamheten samt en mycket bra information hur man har det i huvudorganisationens Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0