23/2 2010

Bismarck lär ha sagt att livet är som att sitta och vänta hos tandläkaren, man väntar och väntar och helt plötsligt är det över.
Det är vad undertecknad just nu gör väntar på att få gå till den ny gamla tandläkaren. Jag kom underfund med att den tidigare inte fungerade som jag ville det hände inget. Det var nya projekt mede mina dåliga tänder varje gång jag kom dit, eftersom det bär så är det lika bra att byta och det är till den nya som jag för tio år sedan var hos som jag återvänder. Det är spännande men jag är ganska säker på att det kommer att fungera, vi får se.

Och OS går inte riktigt som, de svenska sport journalisterna räknat med, vad skall vi nu göra åt detta. Jag tror det är bättre och Christer, Calle m fl. låter idrottsmännen göra vad de skall utan att lägga sig i detta och sedan köpa det som det blev. Jag tycker verkligen syn om många av de finas ungdomar som representerar Sverige där borta. De har en press på sig som är ohållbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0