20/11 2009

Veckan är slut

Så har även denna vecka gått till historien, det är märkligt när man hör folk att säga att de inte har något intresse av historia. Vi får dock inte glömma att vi alla varje dag lämnar bevis efter oss i denna historia.

Nu när jag sitter och skriver detta är det någon vid Lantz som har ett radioprogram, jag har hört henne någon tidigare fredag och varje gång jag hör detta skakiga program funderar jag på vad det är som får människor att lyssna på denna typ av program. Tänker lägga allt mer tid på att få höra om hur hud som man tar från rumpan lever vidare. Vad har vi för nytta av denna typ av kunskap jag struntar totalt i var rumphuden tar vägen men är förvånad över att man kan lägga så mycket av den dyrbara sändningstiden på detta helt ovidkommande.

Helgen börjar i kväll med en liten måltid på Parnassen i Skövde varefter den flytt som pågått hela tiden skall avslutas med att de gamle skall köpa nya sängar då sonen tar de som nu finns. Skrivbordet skall på plats i den nya lägenheten tillsammans med många prylar som skall inköpas.

Morgondagens inlägg kommer troligen sent för har man flyttat en hel dag blir det segt.

Ordspråket:
När man dricker apelsinsaft ser man bättre.
Denna saft innehåller se-vitamin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0