31/12 2009



Då var det dags igen och tänka över det som varit och lova att under nästkommande år bli en bättre människa.

Jag tror inte att jag vid något tillfälle har kunnat hålla det jag lovat vid tolvslaget. Under de år när man rökade var det detta som man lovade sluta med, det pågick under förmiddagen på nyårsdagen sedan var det återfall. Så tycker jag det varit varje gång som jag hittat på något att lova vid nyåret.

Därför har jag nu bestämt att inte lova något, utan endast önska saker. Detta i sin tur har gjort att jag lägger ner all kraft på att önska vänner och bekanta ett riktigt gott nytt år och jag hoppas samtidigt att ni alla skall kunna göra det ni själva hoppats på.

Vi hörs sedan ett stycke in på det nya året när vi lärt oss alla de lagar och förordningar som nu kommer samt lärt oss att leva utan de som man nu tar bort.

 



    

 
Han är inte rädd för lite smällar, det är korgen som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0